Spor İl Müdürü Çakmakçı'dan Takımlara Başarı Mesajı
Spor İl Müdürü Çakmakçı'dan Takımlara Başarı Mesajı
İçeriği Görüntüle

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Sokaklar Bizim 3x3 Basketbol Gençlik Kupasının açılış seremonisi gerçekleştirildi. Organizasyona 10 ilden 34 takım, 136 sporcu ile 35 antrenör ve idareci katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından açılış konuşmasını yapan Kırşehir Gençlik ve Spor İl Müdürü Yasin Çakmakçı, tüm takımlara başarılar dileyerek müsabakaların dostluk ve fair-play içerisinde geçmesini temenni etti.

Açılış seremonisinin ardından heyecan dolu karşılaşmalar başladı.

Muhabir: İlknur ÖNCÜ