22-28 Haziran Özel Güvenlik Günü ve Haftası kapsamında Kırşehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Süleyman Ersoy, sağlık yöneticileriyle birlikte kurum bünyesinde görev yapan özel güvenlik personeliyle bir araya geldi.
Gerçekleştirilen programda özel güvenlik görevlilerinin sağlık tesislerinde güvenliğin sağlanmasında üstlendikleri görev ve sorumlulukların önemine dikkat çekildi. İl Sağlık Müdürü Ersoy, özveriyle görev yapan güvenlik personelinin Özel Güvenlik Günü ve Haftası’nı kutlayarak çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada özel güvenlik personeliyle sohbet edilirken, çalışanların talep ve görüşleri de dinlendi. Programda kurum içi iş birliği ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
Kırşehir İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, sağlık hizmetlerinin güvenli ve kesintisiz şekilde yürütülmesinde özel güvenlik personelinin önemli bir görev üstlendiğini belirterek tüm güvenlik görevlilerinin Özel Güvenlik Günü ve Haftası’nı kutladı.